شرایط و قوانین

شرایط و قوانین

شرایط و قوانین استفاده از وبسایت فروشگاه گیم شاپ

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت بهره بری بهتر از سایت مطالعه کنید

ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه گیم شاپ هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید روند کاری فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه گیم شاپ استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به ما ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه گیم شاپ به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه گیم شاپ برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه گیم شاپ را در پروفایل خود لغو کنند.

توجه داشته باشید که 09127795198  تنها شماره‌ای است که فروشگاه گیم شاپ از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند و در صورت دریافت چنین پیامکی از شماره دیگر، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید. همچنین این شماره‌ سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌ها را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه گیم شاپ به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.

فروشگاه گیم شاپ محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر 18 سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. وبسایت فروشگاه گیم شاپ به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فروشگاه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در ایستگاه بازی حرفه ای ها به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای افروشگاه محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند. 

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– فروشگاه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه هامحفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت  و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ایستگاه بازی حرفه ای ها،  حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه محفوظ است. ایستگاه بازی حرفه ای ها در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت ایستگاه بازی حرفه ای هامی‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. 

–  پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق تحویل اکپرس ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر ازده میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

خسارت در هنگام حمل و نقل

گیم شاپ همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

احراز هویت

فروشگاه گیم شاپ برای سفارشات اینترنتی و تلفنی، احراز هویت خریدار را انجام می‌دهد. نحوه احراز هویت خریدار به‌صورت زیر است:

– تمام سفارش‌های «پرداخت درب منزل» خریداران بدون احراز هویت از طریق تلفن ثابت قابل ارسال نیستند.

– خریداران قدیمی با سابقه حداقل یک خرید موفق، در صورت نداشتن تلفن ثابت نیز تا سقف ۱۰ میلیون‌ تومان، قادر به‌خرید بدون احراز هویت هستند.

–  سفارش‌های با ارزش زیر یک میلیون تومان پست یا تیپاکس (ارسال شهرستان) که پرداخت موفق داشته‌‌اند، بدون ارایه تلفن ثابت نیز ارسال خواهند شد. 

– تمامی سفارش‌هایی که به‌جز پست و تیپاکس، حتی با مبلغ زیر یک میلیون تومان، چه در صورت پرداخت و چه در صورت عدم پرداخت به تلفن ثابت برای احراز نیازمند است. در صورت پرداخت و در شرایط خاص، کارت هویت شخص خریدار نیز می‌تواند جایگزین تلفن ثابت باشد. 

نکته: شماره تلفن ثابت شامل داخلی، ارزش احراز هویت ندارد. 

برای سفارش‌های ۱ تا ۳ میلیون تومان، احراز هویت از طریق تماس با تلفن ثابت مشتری انجام می‌شود. برای سفارش‌های بالای ۳ میلیون تومان، لازم است که عکس اصل «کارت ملی» یا «گواهی نامه رانندگی» یا «پایان خدمت» شخص پرداخت کننده در کنار «کارت بانکی شخص پرداخت کننده» همراه مدارکی که کارشناس فروش از پرداخت کننده میخواهد درخواست میکند ارسال شود. توجه کنید با پذیرفتن قوانین و شرایط در صورت ارسال نشدن مدارک حق لغو سفارش و بازپرداخت پول به صاحب کارت واریز کننده با دستور قضایی حفظ است.

نمایندگی

فروشگاه گیم شاپ در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق فروشگاه اصلی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی ما اطلاع دهید.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، گیم شاپ هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید